המדריך הרשמי איך לפתוח דף פייסבוק עסקי

הפייסבוק כיום מקור הכנסה נוסף עבור עסקים ישראלים רבים, אשר משתמשים ברשת חברתית זו ככלי קסם לעבודה מהבית. במדריך הבא נסביר לכם צעד אחר צעד איך פותחים דף פייסבוק וכמובן נחשוף מספר טיפים שמומלץ לכל בעל עמוד עסקי ליישם בהגדרות העמוד שלו כדי לשפר את דף העסק.

 "אם אתה לא שם, אתה לא קיים", אתם מכירים את המשפט הזה? אז בהרבה מובנים הוא מאוד נכון עבור פייסבוק. כדי להצליח היום בעולם העסקים כמעט תמיד נהיה חייבים להקים ועדיף בתחילת הדרך, עמוד עסקי בפייסבוק. העולם של היום חי ברשת, ולקוחות פוטנציאליים לפני רכישת המוצר או השירות, מגששים בעמוד העסק הפייסבוק בשביל ללמוד על אופי העסק ואפילו להסתכל על ביקורות של משתמשים.

אז איך פותחים עמוד פייסבוק עסקי?

אז עכשיו בואו נתחיל, אם יש לכם כבר תמונת קאבר ותמונת פרופיל, תהליך פתיחת עמוד הפייסבוק העסקי אמור לקחת לכם 2 דקות בלבד שכן מדובר בתהליך קל וקצר.

תחילה יש לבחור את סוג העמוד שברצונכם להקים על מנת שהקהל הרחב יוכל למצוא אתכם בצורה קלה יותר. כל האופציות די דומות, אך כל אחת בעלת פונקציות שונות שעוזרות לתקשר טוב יותר עם קהל היעד הרלוונטי.

1. Local business or place  – מתאים בעיקר לעסקים קטנים.

2. Company, organization or instution – מתאים לחברות גדולות או ארגונים ומוסדות.

3. Brand or Product – מתאים לבעלי מוצר ספציפי או מותג.

4. Artist, band, or public figure – מתאים לאמנים, זמרים, להקות ואישי ציבור.

5. Entertainment – מתאים ליצירות מוסיקה או וידאו

6. Cause or community – מתאים למי שרוצה לקדם מטרה מסוימת

אנחנו לשם הדוגמא בחרנו ב-Company.

בחרו שם לעמוד הפייסבוק העיסקי שלכם. רצוי לבחור שם קל לחיפוש עם מילות מפתח או שם העסק שלכם.

אז סוף סוף הגיע הרגע ויש לכם עמוד פייסבוק עיסקי..

אז עכשיו תוסיפו תמונת קאבר ותמונת פרופיל לעמוד על מנת למתג את עצמכם.

מה הגודל המתאים לתמונת פרופיל עמוד פייסבוק ושל תמונת קאבר?

גודל תמונת פרופיל צריך להיות- 180X180 פיקסלים.

גודל תמונת קאבר צריך להיות- 820X312 פיקסלים.

טיפ מהצוות – תמונת פרופיל חייבת ללכוד את העין של המשתמש. נא לא להעמיס ביותר מידי טקסט, מספיקה תמונה מושכת אחת או לוגו.

  • ניתן להעלות תמונה גדולה יותר ביחס של 2.628:1.
  • בטלפונים חכמים התמונה תוצג בגודל רוחב 640 פיקסלים וגובה 360 פיקסלים. אז אם אתם משתמשים בטקסט או לוגו, מומלץ לשים אותם במרכז.
  • מומלץ לבצע שימוש בפורמט PNG בעיקר אם אתם משתמשים עם לוגו או עם טקסט בתמונה.
  • לשימוש מהיר, פייסבוק ממליצה על פורמט sRGB JPG ופחות מ-100 קילובייט.

עכשיו נלחץ על Learn More ונוסיף שם את כתובת האתר שלנו, כך שמשתמשים ילחצו על אופציה זו, הם פשוט יגיעו ישירות לאתר שלכם. אם אין לכם אתר, אתם יכולים ללחוץ על אפשרויות נוספות ולבחור את האפשרות המתאימה לכם.

 

לאחר שסיימנו, נוסיף תיאור לאודות של העמוד שלנו. דבר חשוב שעוזר למשתמשים להבין במה עוסק העמוד וגם עוזר למשתמשים להגיע אל העמוד שלכם מהר יותר. נלחץ אם צריך על See more, קצת מתחת לתמונת הפרופיל של העמוד.

 

ועכשיו נלחץ על About.

הגענו לחלק של עריכת ה"אודות" של העמוד שלנו.

מומלץ למלא את כל הפרטים הרלוונטיים המתאימים לעמוד הפייסבוק שלכם. אין זה חובה למלא פרטים אלו, אך דעו כי מילוי כמה שיותר פרטים עוזר לקידום העמוד בפייסבוק וגם נותן להבין במה עוסק העמוד שלכם.

 

מהו ה- User name של העמוד? זהו נתון מאוד חשוב, שכן מדובר בכתובת הurl של העמוד שלכם. בחרו שם משתמש איכותי, ונסו לשלב שם מילת מפתח מהתחום שלכם או את שם העסק שלכם. למשל שם המשתמש בדף שלנו, הוא שם החברה שלנו ושנת ההקמה, הינו instaplusisrael2017

כעת נעבור ל- Setting על מנת לבצע עריכה בהגדרות העמוד.

את ההגדרות הבסיסיות עדיף להשאיר לפי ברירת המחדל של פייסבוק. אך יחד עם זאת, תמיד ניתן לשנות אפשרויות אלה. למשל, אם אתם לא רוצים שאנשים יוכלו לפרסם לכם על הקיר בעמוד העסק, שנו את האפשרות המתאימה.

בלשונית Notifications – אתם תגדירו את אופן שימוש ההתראות שלכם כאשר מישהו מבצע אינטראקציה עם העמוד – לייק, תגובה, שיתוף וכדומה.

בלשונית Page roles – אתם תקבעו משתמשים נוספים שיהיו מנהלים בעמוד, עובדים טכנים, נציגי שירות ועוד..

בלשונית Preferred Page Audience – אתם תסמנו את קהל היעד המתאים ביותר לתחום העסק שלכם.

בלשונית ה- Instagram – תוכלו לחבר את עמוד הפייסבוק שלכם לעמוד האינסטגרם ולמשל לייצר מודעות פרסום ממומן. 

תהליך פתיחת דף עסקי בפייסבוק זו פעולה הכרחית לכל בעל עסק ורצוי לשים דגש על הנקודות שציינו כדי לקדם את הדף שלכם בצורה מקסימלית ולחשוף אותו ברשת החברתית. פייסבוק כל הזמן מורידה את החשיפה האורגנית של עמודים בפייסבוק, כדי שבעלי עמודים יקדמו את העמוד שלהם בכסף על ידם. לכן עלינו תמיד להתפתח ולחשוב מחוץ לקופסא וכמובן להיעזר בחברה שמתמחה בקידום בפייסבוק כמו חברתנו אינסטה פלוס ישראל והכל על מנת לחשוף את העמוד והמוצר שלכם לכמה שיותר משתמשים במינימום של כסף. אז בהצלחה!!!

במאמר הבא נשתף אתכם במגוון טיפים איך לקדם את עמוד הפייסבוק של העסק…

שתף מאמר זה

שיתוף ב facebook
שתף בפייסבוק
שיתוף ב twitter
שתף בטוויטר
שיתוף ב linkedin
שתף לינקדאין
שיתוף ב whatsapp
שתף ב וואטסאפ

השאר תגובה

×

עגלת קניות