אינסטה פלוס ישראל חושפת 5 עצות קסם להגדלת החשיפה בעמוד האינסטגרם

בראש ובראשונה חשוב לנו לציין..

אם אתם רוצים לקדם ולהגדיל את החשיפה בעמוד או דף האינסטגרם שלכם בצורה אורגנית עם קידום על ידיי הצוות שלנו ולגרום ללקוחות פוטנציאליים לפי מיקוד קהל היעד שלכם לעקוב אחרי פרופיל העסק שלכם באינסטגרם ובסופו של דבר גם לפנות אליכם…

אחוזי ההצלחה גבוהים יותר כאשר עמוד העסק שלך בעל תוכן איכותי שמצטלם טוב וכמובן בעל ערך מוסף וגירוי מתמיד לקהל היעד שלך ולמי שעוקב אחריך…

ואחרי הטיפ הראשון והחשוב הנ”ל אנחנו נתקדם ונתייחס כרגע למצב בו העמוד של העסק שלכם מציג בצורה חיונית את מהות העסק ונראה טוב. עכשיו בואו נדבר על דרכים אפשריות בנוסף לקידום על ידיי הצוות שלנו על מנת להגדיל את החשיפה ולהביא עוקבים חדשים באופן מאסיבי ויומיומי לפי מיקוד קהל היעד של העסק שלכם!!!

והנה 5 עצות הקסם של אינסטה פלוס ישראל

1. יש צורך בסיסי בהאשטגים / תגיות בכל פוסט ולא רק לפי נושא התמונה אלא גם בהאשטגים דומים או משלימים.

ואתם בטח שואלים את עצמכם, למה?

אז בעצם ככה אנחנו מעצימים את החשיפה לקהל היעד של העסק שלכם ולאנשים ושלא הייתם מגיעים אליהם עם האשטגים לפי נושא התמונה בלבד.

דוגמאות:

– תמונה של אישה בחנות בגדים – לא נכון לתייג רק בהאשטגים של אישה וחנות בגדים אלא גם בהאשטגים של אופנה, סטיילינג וכדומה, למה? כי קהל הלקוחות הפוטנציאליים נמצא גם בהאשטגים האלה ובעל סיכוי רב לחשיפה..

– תמונת אווירה של ים כדאי לתייג לא רק בהאשטגים של ים, אלא גם בהאשטגים של שלווה ורוחניות, למה? קודם כל, כי תמונת אווירה של ים כוללת אספקטים של התחושות שציינו ובנוסף כי רוב האנשים אשר מתעניינים בים ימצאו כנראה עניין גם בשלווה..

2. הוסיפו בכל פוסט 10-11 האשטאגים / תגיות כמו שלמדתם בסעיף 1 ואל תחסכו ותתעצלו כי זה עוזר להביא תוצאות!!!

3. הסטורי – כלי מצויין להרחבת חשיפה לתוכן שאתם משתפים.

הסטורי גלוי לכל מי שנכנס לפרופיל שלכם ומביא חשיפה נוספת גדולה ומעבר לפיד המרכזי שלכם. כך דרך הסטורי אתם מגדילים ומרחיבים את החשיפה לעוד עוקבים ולקוחות פוטנציאלים.

ועכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם, מה כדאי לכם לשתף בסטורי? בעיקרון מה שלא עולה לפיד, אך מהווה הצצה אישית לנעשה מאחורי הקלעים בעסק. למשל, מסר אישי או הומוריסטי, חשיפה של מוצר שנמצא בתהליך הכנה וכל דבר שנותן זווית שונה בעיני הלקוח, אך מנקודת מבט שהיא על גבול הדוקומנטרית..

אגב, כרגע ניתן לתייג עמודים / דפים אחרים בסטורי, שזה דבר מצוין בפני עצמו ובמיוחד כאשר יוצרים שת”פ

אבל גולת הכותרת לגביי הסטורי היא שאפשר להוסיף קישור לאתר שלכם כאשר יש לכם מעל 10,000 עוקבים.

לרכישה מהירה של 10,000 עוקבים באינסטגרם לחצו כאן

לרכישה מהירה של 10,000 עוקבים באינסטגרם לחצו כאן

4. יצירת אינטראקציה עם משתמשים אחרים.

פה צריך קצת להשקיע ולא בזמן אלא בכסף, אבל זה משתלם מאוד. לעסקים החזר השקעה הוא תוך זמן קצר.

בעיקרון מה שאנחנו עושים בקידום על ידיי הצוות שלנו הוא יצירת אינטראקציה באופן מאסיבי ויומיומי על ידיי ביצוע כל הפעולות האפשריות באינסטגרם לפי מיקוד קהל היעד שלכם ועוד המון פרמטרים.

אנחנו בעצם עוקבים אחרי האנשים הרלוונטיים לכם, עושים להם לייקים, מגיבים להם, צופים להם בסטורי ואפילו שולחים להם הודעות עם תוכן שיווקי כגון מבצעים והטבות.

ככה בעצם אנחנו גורמים לקהל היעד שלכם “לשים לב” אליכם ולעמוד העסק שלכם וכמובן לעקוב אחריכם חזרה.

ומאותו רגע זה רק ענין של זמן עד שאותו “עוקב” יתורגם לפנייה או רכישה של המוצרים והשירותים שלכם…

5. יצירת שיתופי פעולה של ״עסקים חברים״ שעוזרים אחד לשני בכל פעם שמישהו מהחברים מעלה תמונה.

אז מה זה אומר? היום יש יותר ויותר קבוצות ואפשרויות לשיתופי פעולה ולגרום לכך שמספר עסקים עם קהל יעד דומה מתחברים יחד ובכל פעם שחבר מהקבוצה מעלה תמונה – כולם כמובן עושים לייקים, מגיבים ומפרגנים באהבה…

הצטרפו עכשיו לקבוצה בפייסבוק ובוואטסאפ בשם “טלעסק” – עסקים למען עסקים – ולחצו כאן

שתף מאמר זה

שתף בפייסבוק
שתף בטוויטר
שתף לינקדאין
שתף ב וואטסאפ

השאר תגובה

רוצים לשמוע עוד פרטים?

"כל הזכויות שמורות לחברת "אינסטה פלוס ישראל