האם כדאי לקנות עוקבים לאינסטגרם?

כיום שאנו נכנסים לחשבון אינסטגרם חדש, מיד אנחנו בודקים את כמות העוקבים. ולמשל שנדבר עם חברים על אינסטגרם, ישר תבוא השאלה “כמה עוקבים יש לך?”

עמוד אינסטגרם עם כמות גדולה של עוקבים ולייקים בתמונות עוזרת לשפר את התדמית שלכם או של העסק שלכם. כך שאינסטגרם ללא ספק כלי משמעותי לקידום ופרסום עסקים דרכו ואפשר ולקבל חשיפה רבה לעמוד ולתוכן שלכם בו. בעולם הדיגיטל, התדמית שלכם מתבססת בעיקר ואולי אך ורק על פי מספר העוקבים והלייקים שיש בעמוד שלכם. כשמדובר באינסטגרם, כמות העוקבים הוא הדבר המשמעותי ביותר.
אם אין לך עדיין עמוד  אינסטגרם, זה הזמן לפתוח. בעולם כולם מצביעים על כך שאינסטגרם הפכה להיות הרשת המובילה ביותר עם אחוזי חשיפה שוברי גבולות. כל הצעירים משאר הרשתות חברתיות אחרות כמו פייסבוק, סנאפצ’ט, טיק טוק וכו’ נוהרים אל אינסטגרם ופותחים חשבונות כמו כן המון עסקים שמבינים שיש דרך חדשה להגדיל את ההכנסות שלהם באמצעות תפעול וקידום עמוד אינסטגרם עיסקי עם תוכן העסק שלהם וכמובן במכירות אונליין.

האם כדאי לקנות עובדים לאיסנגטרם?

היום, בישראל 2020 שאנו נכנסים לחשבון אינסטגרם חדש, מיד אנחנו בודקים את כמות העוקבים. ואפילו אם נדבר עם חברים על אינסטגרם, ישר תבוא השאלה “כמה עוקבים יש לך?”. זה הפרמטר הכי משמעותי באינסטגרם והוא קובע האם העמוד שלכם והאם אתם פופולריים או לא, עוד לפני שהצצנו על התוכן בעמוד האינסטגרם שלכם.

המסקנה היא חד משמעית – ככל שיש לכם יותר עוקבים באינסטגרם, כך התדמית שלכם משתפרת והמוניטין עולה. לא משנה אם התוכן שלכם הוא איכותי או לא, רוב המשתמשים החדשים שיבקרו בפרופיל שלכם יחליטו שאתם לא מספיק אטרקטיביים אך ורק בגלל כמות העוקבים שלכם. ובכך יוצא מצב שהם אפילו לא מדפדפים בפוסטים שלכם ואתם מחמיצים חשיפה רבה מקהל היעד.

למעשה רכישת עוקבים לאינסטגרם זה שירות מומלץ במיוחד בתחילת הדרך. אם יש לכם עמוד חדש באינסטגרם, קשה מאוד ואפילו על גבול הבלתי אפשרי להתקדם. הפתרון לקנות עוקבים באינסטגרם הפך למגפה והוא כלי עזר משמעותי להשפיע על קהל נוסף לעקוב אחריכם. וזו הדרך האפקטיבית ביותר להשיג עוקבים באינסטגרם בקלות ובמהירות.

והאם זה בטוח?

לקנות עוקבים לאינסטגרם זה בהחלט בטוח לחלוטין. לא קיים כל סיכון בקניית עוקבים. מה שכן חשוב לדעת, אין צורך בשליחת הסיסמא שלכם. כדאי להיזהר מחברות למיניהן שמבקשות מכם את הסיסמא, הדבר היחידי שהם זקוקים על מנת להוסיף לכם עוקבים זה את שם המשתמש שלכם. וחשוב מאוד לוודא לפני הקנייה שאתם על חשבון במצב ציבורי ולא Private אחרת לא יצילחו לספק לכם את ההזמנה.
אז עכשיו בחרו לכם את החברה הכי מתאימה לדעתכם. המחירים ל-5,000 עוקבים לדוגמא נעים בין 300-1,000ש”ח. כמובן שזה תלוי גם באיכות העוקבים, אחריות וכו’. אנו ממליצים לקנות בכמויות סבירות ולעלות בהדרגה מחודש לחודש. כך בונים עמוד איכותי ואמין גם מנקודת מבטם של המשתמשים וגם של אינסטגרם.

שתף מאמר זה

שתף בפייסבוק
שתף בטוויטר
שתף לינקדאין
שתף ב וואטסאפ

השאר תגובה

רוצים לשמוע עוד פרטים?

"כל הזכויות שמורות לחברת "אינסטה פלוס ישראל