פתיחת אינסטגרם לעסקים – למה מומלץ לכם לפתוח עמוד אינסטגרם עסקי?

בשנת 2012 כאשר פייסבוק החלו לאפשר פרסום באמצעות האינסטגרם, לא מעט אנשים היו בהלם. ושאלו את עצמם, מה ניתן לפרסם ולמכור בזירה שכולה מבוססת על הדור הצעיר? אבל, מאז ועד היום, עסקים רבים הבינו שבעולם האינסטגרם כוחות על. יש המון עסקים שצמחו והפכו לגדולים ורווחיים בזכות ניצול ההזדמנות של החשיפה באינסטגרם. ועכשיו אנחנו נפרט על היתרונות בפתיחת חשבון אינסטגרם עסקי וגם האם זה יעיל לעסק שלכם..

האם כדאי לפתוח אינסטגרם עיסקי?!

אינסטגרם כיום מתחלקת לשניים, אינסטגרם פרטי ועסקי. הרבה משתמשים התחילו את הדרך באינסטגרם עם חשבון פרטי ובמהלך הזמן עברו לחשבון אינסטגרם עסקי. לדוגמה: יועצי כושר, עורכי דין, מעצבי שיער, אדריכלים ועוד מבחר אנשי מקצוע שנעזרים בעמוד האינסטגרם שלהם לפרסם ואפילו להשוויץ עם העבודות שלהם אך במהרה הם הבינו שיש לאינסטגרם גם יתרונות נוספים בכל הקשור לקידום, פרסום ושיווק בעולם הדיגיטל.

אז איך זה בעצם עובד?

אז ככה, באינסטגרם אין הרבה מקום לטקסט כמו בפייסבוק, אבל אתם מכירים את המשפט “תמונה אחת שווה אלף מילים”? בשימוש נכון ובעזרת חברת קידום ופרסום לעסקים באינסטגרם, יש לכם אפשרות לאתר ולגרום ללקוחות פוטנציאליים רבים להיחשף לעמוד העיסקי שלכם ולמה שאתם מציעים ואז במיוחד אם יש לכם הרבה עוקבים בעמוד העיסקי הם “מתאהבים” על הסטייל והשוואוווווו שלכם, והם באמת מגיעים בהמוניהם לבקר אתכם בעסק שלכם על מנת להתרשם מקרוב מהמוצרים או השירותים שאתם מציעים ובסופו של דבר גם הופכים ללקוחות מרוצים ומצטלמים איתכם או עם המוצר שלכם לעמוד האינסטגרם שלהם ומתייגים את עמוד העסק שלכם וככה העמוד שלכם מתפשט כמו “אש בשדה קוצים” והחשיפה מטורפת ושווה לעסקים סכומי עתק וכל זה בהשקעה זניחה לחברת קידום ופרסום באינסטגרם.

ובעצם, פעילות נכונה באינסטגרם דומה בעיקרון לפרסום דיגיטלי או לפרסום מפה לאוזן. התמונה שאנו מציגים לעוקבים שלנו בדף העסק מייצרת מצב בו מספר לקוחות פוטנציאליים שפעילים באינסטגרם נחשפים ואכן מסתכלים ובוחנים אותה בעצמם, ואם תשכנעו אותם שאתם ה-עסק הם יגיעו לרכוש את המוצר שלכם ואף להצטלם איתו ולתייג את העמוד העסק שלכם כפי שנהוג בעידן האינסטגרם ואז בנוסף להגדלת המכירות אתם תהנו מפרסומי משנה של הלקוחות שלכם וכמובן מחשיפה שרק תלך ותגדל וזה תלוי לא רק בכם אלא גם בחברת הקידום והפרסום שלכם.

אבל רגע, אם זה כל כך יעיל, למה לא כל העסקים באינסטגרם?

הסיבה פשוטה, זה לא כל כך פשוט וקל. כדי להצליח בקידום ופרסום באינסטגרם, צריכים להתקיים מספר תנאים:

  1. שימוש התמונות בדף העסקי שלכם יהיו עם מוצרים שמצטלמים ונראים טוב לאינסטגרם.
  2. פעילות קבועה והעלאת תמונות וסטורי משתנה על בסיס יומיומי עם תוכן שיווקי איכותי
  3. מיתוג ועיצוב עמוד האינסטגרם העיסקי שלכם בהתאם לתדמיתו
  4. שימוש בשירותי קידום אורגני להגדלת החשיפה בהתאם למיקוד קהל היעד שלכם
  5. העברת חוויות ותחושות בעמוד העסק שלכם וניסיון לגרות ולסקרן את הלקוחות הפוטנציאליים כל הזמן

ועכשיו נעבור בזריזות על הכללים הללו:

בשלב ראשון, חשוב לדעת שלא כל עסק יכול להצליח לקדם ולפרסם בהצלחה באינסטגרם. בעלי מקצוע , חנויות , אתרי מכירות ותחום הלייפסטייל לגמרי וחייבים להחזיק בנוכחות מאסיבית באינסטגרם. לעומת זאת סוכני שטח, מפיצים ומשווקים אינם תמיד יכולים לייצר את הערך שהאינסטגרם דורש ולכן לא תמיד הם יצליחו להגיע לאותם תוצאות..

ובכן, חשוב מאוד שבעל העסק יהיה בקשר ישיר ואישי עם מנהל הקידום והפרסום לעמוד האינסטגרם העיסקי שלו ובאופן קבוע אדאג למלא אותו בתמונות אמיתיות מהשטח כדי שאותו מנהל עמוד עיסקי יעביר לצוותו לעצב, למתג ולתייג כל תמונה ותמונה בצורה הנכונה שתאפשר כמובן להגיע לחשיפה המקסימלית מול קהלי היעד הרלוונטיים של העסק.

אבל, הכי חשוב, שבעל העסק ידע לייצר את התמונות המופצות באינסטגרם גם במציאות. כלומר, אם מדובר במסעדה. ואנו מעלים תמונה של גלידה עם תוספות עם מיוחדות בצבעים שונים על גבי צלחת מעוצבת וממותגת אז גם הלקוחות שלנו שהגיעו דרך האינסטגרם רוצים לקבל חוויה דומה ובעיקר כדי להצטלם איתה. כלומר, לא די בתדמית העסק באור חיובי, יש לעשות זאת בצורה אמיתית וכזו שתתבסס על עובדות והמציאות בשטח.

איך פותחים חשבון אינסטגרם לעסק בפועל?

אם אתם מרגישים שאתם יכולים להתמודד עם כל המוצג למעלה ואם אתם מוכנים לקחת את הצעד הבא קידום ופרסום העסק, ביכולתכם לפתוח אינסטגרם עסקי עצמאית על ידי כניסה להגדרות החשבון ושינוי הפרופיל מפרטי לעסקי ולנסות את מזלכם בכוחות עצמכם. או שאתם יכולים לפנות אלינו ותקבלו את השירות המקצועי והמתאים ביותר עבורכם.

ולסיכום…

היום ב-99% מהמקרים כן כדאי לפתוח חשבון אינסטגרם לעסק. אינסטגרם לעסקים דומה מאוד לאינסטגרם לפרטיים מלבד שינויים קלים בתוכן העמוד וביכולות השיווקיות הנלוות אליו ואשר מבוצעות דרך תשתית הפרסום של הפייסבוק. אז אנחנו ממליצים לכם להתייעץ בנושא זה עם בעלי עמודים עסקיים פעילים באינסטגרם או לפנות אלינו ותקבלו תשובה לכל שאלה. ללא עלות וללא התחייבות. בהצלחה!

קידום לא

שתף מאמר זה

שתף בפייסבוק
שתף בטוויטר
שתף לינקדאין
שתף ב וואטסאפ

השאר תגובה

רוצים לשמוע עוד פרטים?

"כל הזכויות שמורות לחברת "אינסטה פלוס ישראל