אינסטגרם כמו שאתם בטח יודעים היא רשת חברתית הצומחת בקצב עצום ומעורר השראה ועסקים רבים מנסים לבסס את הנוכחות שלהם באינסטגרם. אז היום החלטנו לעזור לכם ובחינם להתקדם עם העמוד העסק שלכם באינסטגרם.
אז נכון אתם רוצים להשיג יותר עוקבים באינסטגרם? ובטח גם רוצים לשפר את מראה הפרופיל שלכם?
קבלו 10 טיפים איך לקדם את עמוד האינסטגרם של העסק שלכם בצורה אורגנית.
טוב, אז אם עדיין לא הכרתם את אינסטגרם לעומקו, הגיע הזמן שתתחילו!!!
כבר מזמן שלא מדובר בסתם רשת חברתית בעולם הדיגיטלי של ילדים המעלים תמונות וסרטונים מבית הספר, ממש לא.
אלא ב-1 הרשתות החברתיות הכי חזקות באינטרנט. עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים בהחלט אינסטגרם היא המקום לכולם החל מהעוסקים בשיווק שותפים ומכירות באינטרנט ועד צלמים מקצועיים, אומנים, עסקים וחברות גדולות.
אז אתם כבר נרשמתם לאינסטגרם, אתם מעלים תמונות, אך משום מה הפוסטים שלכם לא מגיעים לקהל היעד שלכם או לא מייצרים לכם תנועה ומכירות. אל תדאגו, בשביל זה כתבנו את המאמר הבא…
כאן נשתף אותכם במספר כללים לקידום ופרסום באינסטגרם והגדלת החשיפה וההכנסות בדף העסק שלכם.
אז מבלי לחפור יותר מידי, הנה 10 טיפים איך להשיג יותר עוקבים באינסטגרם!!!
1. כוחה של הרשת הדיגיטלית:
קשרו את עמוד העסק שלכם באינסטגרם לשאר המדיות החברתיות שברשותכם. למשל יש לכם עמוד פייסבוק? קשרו אותו דרך ההגדרות באינסטגרם (Switch To Business Profile). יש לכם אתר? הכניסו אפשרות שיתוף ולוגו של אינסטגרם באתר עם קישור לעמוד העסק שלכם. אם מערכת ניהול האתר שלכם מאפשרת זאת, תוכלו להכניס אפילו ווידג’ט אינסטגרם לאתר שלכם, כך שבכל התמונות שאתם תפרסמו באינסטגרם יופיעו אוטומטית בווידג’ט באתר וכמו כן זה תורם לאמינות האתר בגוגל. בצורה הזו, יותר משתמשים רלוונטיים יחשפו לתכנים שלכם. כוחה של הרשת מתבטא בחיבור של כל הרשתות הללו כך שהגולשים יוכלו להיחשף ולעקוב אחריכם בקלות רבה יותר. ובכל רשת חברתית..
2. התוכן הנכון עבור העסק שלכם:
כאשר אנחנו מדברים על תחום הקידום והפרסום באינטרנט, התוכן הוא תמיד מה שקובע בסופו של דבר הכל. מה זה אומר? שבעצם לא משנה איזה סוג עסק אתם מנהלים ומה אתם תנסו למכור ולפרסם ברשת, הפוקוס שלכם תמיד צריך להיות על ייצור תוכן איכותי שיעניק ערך מוסף לקהל הרלוונטי של העסק. אך חשוב לזכור שתוכן אינו בהכרח רק מילים, תוכן מתבטא גם בתמונות ובסרטונים שאתם מפרסמים. ועכשיו חשוב להבין, גם אם העסק שלכם לא קשור לצילום ותמונות, עדיין תוכלו להשתמש באינסטגרם כדי לקדם אותו. לדוגמא:
א. מוצר – אם אתם מוכרים מוצרים (ביגוד והנעלה, רהיטים, תכשיטים) הגיע הזמן להתחיל לצלם אותם אפילו בצורה חובבנית ולהעלות אותם לאינסטגרם.
ב. אנשים או מקומות – אתם מנהלים צימר? מוכרים אימון אישי או ייעוץ משפטי? דרך מעולה לקדם את זה, היא להעלות תמונות של הלקוחות המרוצים שלכם כאשר הם נהנים מהמקום או מהשירות שלכם. היום פידבק חיובי של לקוחות מרוצים הוא גורם משפיע בהחלט על הלקוח הפוטנציאלי לגביי רכישה עתידית.
ג. “דוקומנטרי” – העניקו לעוקבים שלכם אפשרות לצפות מה קורה מאחורי הקלעים ומי האנשים שעומדים מאחורי העסק. הרי המוצר או השירות הוא כלום ללא האנשים המפעילים אותו. יש לכם חברת בניה? צלמו פגישות ואת שולחן העבודה במשרד. יש לכם מוסך? צלמו הפסקת צהריים או טיפול ברכב.
ד. עצות וטיפים – שתפו את העוקבים שלכם בידע שיש לכם בתחום ואל תחששו לשתף מידע בעל ערך. היום משתמשים רבים יעריכו אתכם וירגישו שהם מכירים אתכם ברמה האישית דרך ומפה הדרך למכור להם תהיה קלה ופשוטה יותר.
ה. השראה ומוטיבציה – צטטו ציטוטים, עצות של מובילי דעת בתחום, מאמרים וצורות נוספות של השראה שיכולה לתת מוטיבציה לעוקבים. מומלץ מאוד לתחום השירותים הפרטים – אימון כושר, ייעוץ משפטי וכדומה. תוכלו להיעזר באפליקציה בשם Word Dream ובאמצעותה תוכלו לערוך לכם משפטים על רקעים יפים..
3. תניעו לאינטראקציה – אל תחששו להגיד למשתמשים מה אתם מצפים שהם יעשו כמו קריאות לפעולה – “עשה לייק אם אהבת” או “לחיצה כפולה אם גם אתה רוצה קידום חודשי לעסק שלך” הרי המטרה שלנו היא לגרום לקהל היעד הרלוונטי בסופו של דבר להרגיש נוח עם מה שאנחנו מבקשים ממנו, ואז בהמשך הדרך אם נבקש מהם מטלות נוספות ומורכבות יותר כמו השארת אימייל או מספר ליצירת קשר – הם ירגישו בנוח ורוב הסיכוים שגם הם יבצעו אותם..
4. תהיו פשוט אתם – זה אולי ישמע מצחיק או ברור ומובן מאליו, אבל רבים נוטים להיכשל מבלי לשים לב. אל תהיו סוכני המכירות האגרסיביים האלה שמנסים למכור מוצרים ללקוח בכל מחיר – נסו להיות בנעליו של הלקוח הפוטנציאלי, האם גם לכם נוח כשסוכן מכירות של חברות הכבלים לדוגמא, מנסה למכור לכם חבילה ב-99.99ש”ח? היו כנים עם עצמכם ונסו למצוא את הייחודיות והיתרונות של העסק שלכם ובמה אתם יכולים לתרום למשתמשים – זה יכול לבסס אמון רב של העוקבים בכם ושוב להוביל לאחוז המרות גבוה יותר שיוביל גם לפניות ורכישות כמו אצל רבים מלקוחותינו.
5. הוסיפו האשטאגים – נושא שדיברנו עליו בעבר
כל יום אנשים משתפים באינסטגרם מאות מיליוני תמונות ובדרך כלל הולכים לאיבוד בכל העולם הזה – מה שמפריע לקהל הרלוונטי של העסק שלכם להיתקל בתוכן שלכם. לכן חשוב להכיר את ה”האשטאג” – ההמצאה המצוינת של אינסטגרם.
את האשטאג או בסמל שלו #, מצרפים למילה או ביטוי מסויים שקשור לנושא הפוסט שהעלתם או למותג.
אתם פשוט מקישים באינסטגרם את המילה או הביטוי בחיפוש, ופוגשים את התוכן הרלוונטי. בדרך הזאת, עוקבים חדשים ורלוונטיים לכם יכולים למצוא אתכם בקלות וכמובן מדי יום וזאת מבלי הוצאה כספית, רק על ידיי הוספת האשטאגים !
לכן חשוב לצרף בתוכן הפוסט לתמונה שהעלתם, לפחות 5 האשטגים. אל תגזימו עם יותר מידי האשטגים, אתם יכולים לעשות עד 10-11 האשטגים ורשמו כאלה שבאמת קשורים לנושא וגם קצת שמתאימים לנושא המשני.
6. אינטראקציה עם העוקבים – קיום אינטראקציה ודו שיח עם העוקבים שלכם באינסטגרם הוא כלי הכרחי בדרך להגדיל את החשיפה של עמוד העסק שלכם באינטסגרם. העוקבים שמים לב למאמץ שלכם וישמחו להרגיש שמתייחסים אליהם ושלא מדובר בעמוד שרק מפרסם כדי להראות פעילות באינסטגרם אבל לא זמינה ללקוחות שלה / העוקבים שלה.
אז לכן אתם צריכים לאחר שהעלאתם פוסט להיות קשובים ולהסתכל אם יש תגובות של עוקבים שצריך לענות להם. אפשר להשתמש באמוג’ים ולייקים לתגובות ותגיבו בצורה שתעודד המשך אינטראקציה עם העוקבים. חשוב לבנות ולטפח את הקהילה של העוקבים שלכם והיא לא תפסיק לצמוח! זכרו שקהילה גדולה ומתפתחת מהווה יחס ישיר להמרות ורווחים.
7. צלמו תמונות איכותיות – נסו לצלם בצורה מקצועית ולהוסיף אפקטים ופילטרים שונים. אך אין טעם לפרסם תמונה רק בשביל לפרסם תמונה או לשים תמונה לא איכותית, קחו את הזמן ולמדו לצלם תמונות איכותיות המתאימות לנישה של העסק שלכם. אנחנו לא אומרים שחייב מצלמת DSLR ענקית, גם צילום באייפון או גלאקסי עדכניים זה מספיק.
8. שתפו פעולה עם עמודי אינסטגרם דומים לשלכם – שיתופי פעולה בתחום כל כך תחרותי, הם מה שיכול להעיף את העמוד העסקי שלכם למעלה. מצאו עמודים דומים לעסק שלכם, פנו ובקשו מבעלי העמוד לפרסם אזכור שלכם תמורת אזכור בחזרה. וזו רק ההתחלה כי לא חייב עמודים לבצע שיתופי פעולה כאלה רק עם עמוד באותו תחום כמו העסק שלכם. אפשרויות שיתוף הפעולה הם עולם שלם ומלואו וכל מה שאתם צריכים זה לחשוב קצת מחוץ לקופסא.
9. סטורי סטורי סטורי – הסטורי באינסטגרם הוא תופעת טבע כמו הסלפי וללא ספק גולת הכותרת באינסטגרם. הסטורי היה אמור להיות אמצעי לפרסום עבור “רגע שלא יישכח” אשר שיתפנו באותו זמן מאושר ונעלם לאחר 24 שעות. כיום, הסטורי כבר מהווה דרך לפרסם את העסק שלכם לקהל היעד והעוקבים שלכם את מה שאתם רוצים. באמצעות הסטורי תוכלו להעביר שידורים חיים, לבנות יחס אישי עם העוקבים, לייצור אינטראקציה באמצעות פיצ’ר הסקרים והשאלות וכמובן לשתף את המיקום שלכם, להוסיף גיפים ועוד אין סוף פעולות ואפשרויות מרשימות. אך אל תשכחו להשתמש גם בפיצ’רי הצילום של אינסטגרם כמו הבומרנג, הרצה לאחור, סופר זום וכו’, שמוסיפים הרבה עניין לסרטונים שלכם.
10. תגרמו לסקרנות בעמוד העסק שלכם – הדבר שקודם כל משתמשים רואים כשהם נכנסים לעמוד העסק שלכם באינסטגרם הוא את תמונת הפרופיל ( לוגו ) ולאחר מכן הם שמים לב מן הסתם גם לתיאור הביוגרפיה בעמוד שלכם. יש לכם רק 3-4 שורות בתיאור כדי להסביר לקהל הרחב באינסטגרם מי אתם ומה אתם עושים. לכן עליכם לדאוג שהתיאור הקצר הזה יהיה קולע ויקנה את העוקבים והמשתמשים שלכם ויגרום להם לרצות לעקוב אחריכם, לבקר באתר שלכם, לבצע רכישות, להוריד אפליקציה וכו’. פשוט נסו להיות פשוטים עם מסר ברור.
הנה כמה נקודות חשובות בכתיבת פרטי עמוד העסק שלך באינסטגרם
✔️ שתפו מידע אישי\מקצועי אבל תדאגו להעביר אותו בצורה ברורה
✔️ צרפו פרטי יצירת קשר (אימייל, טלפון, פקס, מיקום וכו’)
✔️ הכניסו את כתובת האתר שלכם.
✔️הכניסו כמה אמוג’ים חמודים שקשורים למה שרשמתם!
✔️הוסיפו בתמונות הפרופיל את הלוגו של העסק שלכם
✔️בדקו שהביוגרפיה בעמוד העסק שלכם באינסטגרם לא נסתרת בעקבות יותר מדי מלל
ועכשיו אחרי שלמדתם את 10 הכללים לקידום ופרסום באינטסגרם, הדרך ליצירת קהל עוקבים רלוונטים לעסק שלכם היא לא קשה ואפילו פשוטה הרבה יותר. ברגע שתהיה לכם תנועה על ידיי הקידום האורגני שלנו אז כל מה שלמדתם כאן יהיה בוסט רציני שיעזור לקדם את העמוד של העסר שלכם ותתחילו לעשות כסף באינסטגרם מהעמוד העסק שלכם.
לפרטים נוספים ולרכישת חבילות הקידום האורגני של אינסטה פלוס ישראל לחץ כאן