קידום אורגני באינסטגרם או קידום ממומן באינסטגרם?

אתם בעלי עסקים המציעים שירותים או מוצרים? במידה וכן, ובנוסף קהל הלקוחות שלכם צעיר, אתם בטח יודעים שאתם חייבים להפגין בנוכחות משמעותית ברשתות החברתיות ובמיוחד באינסטגרם. ועכשיו נעסוק בשני הדרכים בהם ניתן לקדם את העמוד העסקי באינסטגרם ונבדוק גם איך אפשר לשלב ביניהם בצורה מנצחת.

טוב, אז האם כדאי לקדם עסקים באינסטגרם?

כיום, בעלי עסקים יודעים שעמוד אינסטגרם עיסקי זה כבר לא בחירה אלא חובה, עסקים שרוצים לצמוח ולהיחשף לקהלי היעד שלהם, מוכרחים להחזיק בעמוד אינסטגרם עסקי. אך ורק מכיוון שהדור השתנה וקהל הלקוחות כבר אינו פונה לקבל המלצות מחברים ומאתר האינטרנט של העסק אלא פונים ישירות לצפיה בפוסטים ובסטוריז בעמוד העסקי באינסטגרם.

אבל האם כדאי להשקיע זמן וכסף על קידום ופרסום עמוד האינסטגרם העסקי? בהחלט, הריי "תמונה 1 שווה 1000 מילים" וכל פוסט או סטורי כולל בתוכו ערכים שאין לנו דרך להמחיש לקהל היעד שלנו מלבד באינסטגרם. לפעמים מספיקה תמונה אחת כדי לגרום לעסק להיחשף לקהלים רחבים ולזכות בשיווק ויראלי מטורף. בעזרת קידום באינסטגרם העסקי, ניתן לעזור להגיע להישגיים חסרי תקדים בעמודים עסקיים שכמובן הם בעלי תוכן איכותי..

אז עכשיו, אתם בטח שואלים, איזה שיטת קידום מומלצת..

קידום אורגני באינסטגרם VS קידום ממומן באינסטגרם

יש 2 שיטות לקדם ולשווק עמוד עסקי באינסטגרם, השיטה הראשונה, קידום אורגני, מתבססת על יצירת תוכן וערך בעל משמעות עבור קהל העוקבים כך שהם ייבחרו להביע את עצמם, יגדילו את המעורבות בעמוד שלכם וכך בעצם הפוסטים בעמוד העסקי יגיעו לקהלים הולכים וגדלים בצורה טבעית עם שיח בריא בין בית העסק ובין קהל הלקוחות הפוטנציאליים. וכמובן שאצלנו הקידום האורגני כולל גם קידום לפי מיקוד קהל היעד של העסק על ידיי יצירת אינטראקציה עם אותו קהל באמצעות שימוש כל הפעולות הקיימות באינסטגרם כגון לייקים, פולו, צפייה בסטורי וכדומה. 

השיטה השניה נסמכת בעיקר על כסף. ומומלץ הרבה כסף. בעזרת תשלום לאינסטגרם, ניתן להבטיח חשיפה מוגברת וכך גם פוסטים גרועים עם מעורבות אפסית יגיעו לקהלי יעד נרחבים וגם כאשר הם בפועל אינם מבקשים להיחשף אל בית העסק. השיטה הראשונה דורשת סבלנות והשיטה השניה דורשת בעיקר הרבה כסף מה שיוביל להוצאות פרסום גדולות..

אז מה עדיף לעסק שלכם?

תמיד. אבל תמיד. קידום אורגני באינסטגרם עדיף על קידום ממומן באינסטגרם. אך ורק משום שכל כוחה של רשת חברתית הנה בתקשורת הישירה בין בית העסק ובין לקוחותיו. לכן ככל שהשיח ישיר יותר ומותאם נכון יותר לקהל העוקבים, כך ההשפעה האמיתית של הפעילות המקוונת תבוא לידי ביטוי עצמתי יותר. ותביא איתה גם קהל יותר איכותי..

ובכל זאת, אם רוצים קידום בצורה מהירה יותר, ניתן להשקיע סכומים קטנים על קידום ממומן באינסטגרם בשביל להבטיח חשיפה אופטימלית בידי קהל העוקבים האורגניים של העמוד העסקי. כך, גם כאשר הפיד של הלקוחות מוצף בפוסטים חדשים, הם עדיין ייחשפו בוודאות לתוכן שלכם והקשר שלהם לבית העסק ולמותג יעמיק עד רמת רכישה.

האם אינסטגרם עובד גם בתקציבים גדולים?

כן. ככל שיש לכם תקציב גדול יותר, כך ניתן לבנות אסטרטגיה חכמה המתבססת על יותר מקורות מידע והתוצאות הולכות ומשתפרות. אך זה לא אומר שכך הדבר לעשות בכל מקרה ומקרה. בלא מעט מקרים, השקעה כספית לא מבטיחה כל שינוי בביצועים ולכן יש להתייעץ עם גורמי מקצוע לפני שמתכננים את הקמפיין שלכם באינסטגרם.

לסיכום,

בחיים כמו בחיים, לא תמיד קיצורי דרך עובדים כמו שצריך. למרות שתמיד יהיו בודדים שיזכו בפיס או ייקחו סיכונים אדירים וישרדו על מנת לספר על כך. אבל במרבית המקרים, קיצורי דרך עובדים הרבה פחות טוב מעבודה קשה. מומלץ להשקיע בראש ובראשונה בקידום אורגני המבוסס על יצירת ערך גבוהה ככל האפשר ללקוחות הפוטנציאליים ובקידום ממומן רק כתוספת נחמדה למנה העיקרית.

בהצלחה!

שתף מאמר זה

שיתוף ב facebook
שתף בפייסבוק
שיתוף ב twitter
שתף בטוויטר
שיתוף ב linkedin
שתף לינקדאין
שיתוף ב whatsapp
שתף ב וואטסאפ

השאר תגובה

×

עגלת קניות